skriva skriva - lovisa

Hejhejhej,,

Idag har det bara varit en bra dag. Det började med skolan. Men det gick fort idag, för dagen är så kort, vi slutade kl 14.40
JÄTTESKÖNT, och sista lektionen var idrott, vi hade vollyboll, Det var jag, Joel och Maja i mitt lag, och vi var ju jätte bra..... men det var kul.

Sen gick jag till stan och letade jeansen som jag kollat typ varje dag nu i veckor!! dom finns aldrig i storlek 32......
Men jag hittade annat, jag köpte:
 ett par jeans leggings på vero moda
 mörkgråa chinos från gina
 en tröja på rean också från gina
men jag vet inte omjag ska behålla allt än, vi får se.
Jag var tvungen att spräcka en 500 lapp, som jag egentligen skulle ha till lysekil, men den får jag spara till sen.





jag har städat mitt rum också det är nu så fint, jag fick en he sopsäck full med saker jag inte skulle ha kvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0