lovisa

Ett kort inlägg, jag måste packa, vi har skridskor imorgon. Jag längtar, det känns jätte kul. Fast jag är lite sjuk, så jag ska inte vara med så mycket.

Idag var jag och mamma tvärt in på stan. Jag tänkte köpa en dunjacka, men den jag tänkte var slut, och det kommer inte in mer. Så det är bara att glömma. Men sen köpte jag ett linne från gina, en Björn Borg väska och ett par örhängen på accent, eller vad det nu heter. Sen en mysig pyamas, från cubus.

Jag var på klippan ikväll, det var en femkamp där som jag var med i. Mitt lag bestod av : Lovisa, Linnea, Matilda, Venessa och sen jag då.





/ lovisafisa

Kommentarer
Postat av: lovisaforsgren

jag ser ut som en fågel...

2009-01-29 @ 21:59:51
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0