BIO

Jag har nyss kommit hem från bio, jag såg I taket lyser stjärnorna
Den var jättebra, och alla som läser detta, tycker jag att ni ska gå och se den. Jag började typ gråta 5 gånger, det var lite pinsamnt, för det var alldeles tyst och det hördes typ att jag grät. Men sen var det några tjejer som började skratta, och sen en kille som sa SSHHHYYYY , och då var det kört jag kunde inte hålla mig, utan jag började skratta tyst, det var hur nära som helst att jag skulle brista ut i ett skrattanfall. Filippa som satt brevid mig märkte att jag skrattade, och hon började också. Då tänke jag, okej Lovisa, andas , andas, medans jag höll för öronen. Sedan gick det över efter ett tag.

Nu känns det jättebra, för jag har mycket godis och dricka kvar från filmen som jag kan knapra på.

 skit bra film , och killen i den är snygg :]


/ lovisafisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0