31/1

URSÄKTA MIG
nu har inte jag skrivit på jättejättelänge
men det har hänt så mycket och humöret har väl inte precis varit på topp.

men iaf,
igåt följde jag moa, elin och matilda till loftet.
vi gjorde inte så mycket, chillade mest bara.
sen....
nae, jag vill inte prata om vad som hände, jag börjar bara tänka för mycket då.
tur att jag har världens bästa vänner.

idag vet jag inte alls vad jag ska göra.

ojdå, det här blev ett kort inlägg, men jag lägger upp en bild så att det ska bli lite roligare.




HAHAHAHAHAHAHAHAH OOOOOOLD PICTURE!!!!
men jag bjuder på den...

/linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill kunna finnas här för dig,

men du vill säkert inte ha nåt med mig å göra.

men jag bryr mig så fruktansvärt mke om dig,

å fråga mig inte varför jag gjorde det då....

de va ett stort jävla fel av mig,

men orka diskutera det, för det vet alla redan att det var.

jag älskar dig. som jag alltid har gjort och alltid kommer göra.

men nu ska jag inte störa dig nåmer... om du vill vara med mig igen, så

2009-01-31 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0