29/1 - lovisa

Idag har jag åkt skridskor, vi hade det på idrotten, och jag är så bra..
Men det var jättekul, och jag längtar till mästa gång. Vi hade ingen sång idag efter skolan, så efter idrotten så gjorde jag och Lovisa oss i ordning. Vi skulle på stan efter och äta. Som tur var kom mamma och hämtade alla skridskorsaker så vi slapp bära på dom.
Vi åt på Max, och efter det så gick vi tvärt in på stan.


Sen gick vi till efyran och ner i källaren och väntade på att Venessa skulle komma. Våran sköna studiokille Nicklas kom och mötte oss utanför. Men Venessa kom efter ett tag alldeles andfådd. Hon hade sprungit. Men iallafall. Det gick snabbt att spela in skivan, men för min del, så blev det inte så bra..... Lovisa och Venessa är sjukt duktiga. ♥






/ lovisafisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0