20/1 - mat

tjenamoss i lingonskogen.
måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
HELG

Idag så var jag ju som sagt inte med på fotbollen för att jag är förkyld så så får jag till skolan och jobbade istället.
Mathilda lönnefjord var inte heller med på fotbollen så jag satt å prata med henne. Sen så hittade vi en låda med massa saker i ett skåp, och då sa mathilda "vi pysslar!" hahahahaha, jamen okej då gjorde vi det... eller vi gjorde var sin arab-mössa, sen tog vi kort och gjorde snygga filmer.
kanske kommer ett kort sen...

men ja, sen så hade vi massa andra lektioner och på sista timmen hade vi HK. Det blev så att filippa lagade mat åt mig, kyckling med potatisklyftor och grekisk sallad blev det. gottgott. Men medans halva gruppen lagade mat så hade vi andra teori... då skulle vi komma på ett nyttigt mellanmål som vi ska göra om två veckor. Då jobbade jag med Lina. och vi ska göra något riktigt smaskigt då ;)

Efter skolan stack jag och filippa en sväng till stan sen fick jag skjuts hem av hennes pappa.

förlåt hampus.



/ linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0