18/1 - en dag kvar

ja, vad ska jag skriva nudå?
som sagt idag så var jag med lovisa en liten stund.
då tog vi kort som vi hade tänkt göra nåt av här med på bloggen.
Men få se hur det blir med det...
dom vart inte så vackra kan man ju säga.
iallfall så var det jäkligt skönt att få vara lite social igen och få skratta lite.

A, sen så har jag suttit vid datorn, pratat i telefon 2 ggr. Det var lixom 2 HELT olika samtal fast än att det var med samma person. Men nu känns det bra iallafall.<3<3<3<3

(3 ord 12 bokstäver)
vad det betyder får du lisa ut själv.

palla inte skriva mer. (=
/ lovisas best friend

Kommentarer
Postat av: lovisa

ehm , vilken fin bild, jag skäms <3<3<3<3<3

2009-01-18 @ 20:26:57
Postat av: lovisa

ehm, vilken fin bild ? <3<3<3

2009-01-18 @ 20:28:12
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0