utmaning

jag blev utmanad av: Lovisa Forsgren
regler:
1. länka till den som utmanat dig.
2. berätta sju sanningar om dig.
3. utmana 7 personer i slutet av inlägget.
4. skriv ett medelande till de 7 personernas bloggar så de vet att de blivit utmandade.

sanningar:
1.  Jag har inte varit på vitberget i vinter.
2.  Jag är morgonpigg, (för det mesta)
3.  När jag blir rädd, så jag håller på att dö, då kan jag vill jag tro på gud. Fast det gör jag inte.
4.  När mina syskon har kompisar, lyckas jag alltid göra pinsamma saker.
5.  Jag tänker inte ta hål någon stans mer, än öronen, för jag tycker att det är så läskigt att jag kan svimma.
6.  Jag har en hemlig gömma i mamma och pappas rum, med kärleksbrev som jag fått när jag var yngre.
7.  Jag har lånat en skiva i 8 år, och jag har inte lämnat tillbaka den :]


de jag utmanar:

Lisa  fanny och nina sofia moa cajsa venessa klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0