7/2

snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö, det är det ända man ser när man tittar ut genom fönstret. Eller här och var sticker det upp ett litet hustak och några träd. men annars så är det bara vitt.
Idag är en sån dag som man skulle vilja ta på sig sina skönaste kläder och sätta sig framför tvn med en filt, en kopp varm choklad och bullar.
Ikväll ska Matilda komma hit och vi ska väl hitta på nåt kul :D
kanske äta på pizzan och sen fara hem och göra det vi gör bäst, en ananaspaj. MUMS.
Eller det är iallfall mina planer.

Blir lite sur på min syrra som har tagit med kameran till en kvartersgård där hon sover . så nu kan jag inte ta några bilder...tråkigt-tråkigt.

20 min senare. nu har jag precis druckit upp min kopp med varm choklad, men istället för bullar så åt jag två mackor.

(OBS! nu måste ni börja kommentera. Vi vet att ni läser, eller kollar på bilderna iallfall, kan ni inte vara gulliga och slänga in en kommentar? Då blir det roligare att blogga.)

eftersom jag inte kan ta några nya bilder nu, så slänger jag upp en gammal bild...

...på mig & världens bästa Carpet. som förövrigt fyllde 15 år igår, Grattis!

Idag är det en vecka kvar till alla hjärtansdag och till jag fyller år.
WOHO!!!!!!!!!


you make me happy.

take care
/ linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0