8/2

nu kändes det som ett perfekt tillfälle att blogga på. För jag har ingenting att göra. Igår var jag ju som sagt med Matilda och vi gjorde en massa saker. Vi skulle försöka vara vakna hela natten, men somnade där vid 4... Fast det är ändå ganska bra för att vara mig och matilda, vi brukar typ somna 2 om vi ska vara vakna länge.
 Jullovet.

Imorse ringde min väckare kvart över 8 men jag gick inte upp föränn halv 10 och duschade. Klockan halv 11 skulle jag vara hos Lovisa, för vi skulle på en konfagrej... Det är verkligen hur tråkigt som helst. Förstår inte hur någon går på en gudstjänst frivilligt, klockan elva på en söndag. Då vill man helst ligga i sängen och sova. När den timmeslånga gudstjänsten var slut så fick vi korv med bröd i st:olovs-gården. Sedan gick vi upp till kyrkan igen (konfa-gruppen m. föräldrar.), där vi hade en slags skattjakt. Man skulle försöka hitta igen saker i kyrkan som fanns på kort. Man hade 10 minuter på sig och det var 15 kort. Min grupp hittade alla! woho .

När vi hade lekt klart gick vi ner till st:olovs-gården igen och sjöng m.m. Sedan fick vi fara hem.

det enda bra med gudstjänsten var att jag fick en underskrift i min bok.
Nu behöver jag bara...6 till. För jag har varit på 3 förr, men har tappat bort
boken som man skriver upp det i. gunilla-generös skrev under den här gången.

Nu ska jag inte skriva mer, utan istället ta något i magen.
/linnea
btw, Lovisas dator är paj . Hon kan inte blogga.

Kommentarer
Postat av: till linnea /gabban

jo, kan förstå att du ser det på det sättet.

2009-02-08 @ 21:32:47
URL: http://gabbanc.blogg.se/
Postat av: lovisafisa

våran packt <3

2009-02-09 @ 18:18:46
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0