11/2

japp då sitter jag här med carpet, as usual.

SANNA MIN STORASYSTER KINGAR ALLA
det var ju inte hon som skrev det, nejnej.

jaja, iallfall så efter skolan idag så åt jag och carpet på subway. När vi hade ätit upp varsitt meal så köpte vi tre kakor var . Dom åt vi upp hemma hos mig för ett tag sen.

HAHAHAHA jag måste bara berätta vad som hände på subway för några dagar sen...
Matilda köpte en macka, men killen i kassan tappade ner den på golvet, så då sa han med nervös röst till matilda
- jag rå-råkade tappa din macka på golvet, men du du får en ny .
Matilda ba:
- jaha, okej :)
Sen så fixade en annan kille  hennes macka och då så frågade den nervösa killen matilda:
- vivisst har du fått, eller visst håller du, eller har du beställt en ny macka?
sen sa han till den andra killen innan matilda hann svara:
- ska du inte fixa hennes macka?
då pekade han på toastern och sedan fick matilda sin macka, men när hon skulle betala så sa den nervösa killen:
- jag rekomenderar...VILL du ha nåt att dricka?

HAHAHAHAHAHAHHAHAH okej, ingen kanske fattar det roliga, men det som var roligt egentligen var att han var så nervös sen sa han fel... Det var iallfall kul att vara med om det, för jag hade så dålig humor då."trött-humor" . 

då lägger jag in några gamla bilder som vanligt.





fiiiiiiiiiiiiint

/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0