25/2 - utpumpad

idagidagidag mina vänner, så har det varit en jobbig dag. Det började med en stressig morgon eftersom jag hade ställt in mig på att fara vid kvart över nio, men istället blev det kvart över åtta. Eftersom vi inte skulle få nån skjuts till erikslid annars. Så jag lovisa och lovisa var där tre kvart före alla andra... Men vi satte igång med att åka madrass och så ändå.

happy lovisa

När klockan blev kanske elva, och vi var less på att åka ner och kämpa oss upp för backen, så gick vi med madrasserna och alla ytterkläder till stan. och åt. Sen fick vi skjuts till edda. Där badade vi mellan halv ett och två. Det var ändå inte så jääääääättekul. Men ändå MYCKEMYCKEMYCKE bättre än vanlig skola.

Som om jag inte hade fått nog med motion idag så hade jag fysträning på kombihallen efter badet... kändes väldigt kul. Men som tur var hade vi två timmar på oss att byta om, äta och ta oss dit upp. Och vi kom ju dit lite för tidigt...så då tänkte vi lägga oss och sova på tjockmadrasserna där.

såhär pigg var lovisa

Träningen var sjukt jobbig, iallfall för mig. Mycket löpning... nästan bara löpning.
så nu känner jag mig bara utpumpad. Vilket kan vara skönt såhär i efterhand. Så jag ger mig själv en klapp på axeln och säger "bra linnea" .

jag avslutar med en finfinfinfinfinfinfinfinfin bild*

 *oseriös

/linnea om ni int har fatta det


Kommentarer
Postat av: fanny

vad gulliga bilder linniss;] Hihi

2009-02-25 @ 21:03:45
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: erika

fint

2009-03-02 @ 20:12:54
URL: http://lillgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0