TJAAAAAaa

åh, jag hade just skrvit jätte lång,m en då bara försvann allt.......... det känndes lite jobbigt att skriva det igen, men jag ska göra allt  jag kan för att försöka komma ihåg vad det stog.

Jag känner att linnea skriver lite oftare än vad jag gör, men hon är ju så bra på detta.

Ikväll på klippan eller just när jag och lovisa skulle in på klippan ser vi två huven som kollar ut i fönstret, det var moa och venessa. Dom kom och mötte oss i dörren, vi gick in, och det första vi gör är att gå till kiosken, ovanligt? nej ....
Efter det så skulle vi spela fia med knuff, och det var jättekul. Men det spårade lite, det blev ju som en packt efter ett tag, Venessa och lovisa och jag och moa. Vi levde om som andra världskriget, men det var nästan andra världskriget, vi blev helt vilda, och gissa vem som vann? hahhahah Jo jag och moa, och venessa och lovisa blev jätte sura och villa ha revansh, de fick dom, men inte i fia utan i spelet då det är en stor klosshög och sen ska man ta bort klossar utan att det rasar, jag kommer inte ihåg vad det hette nu igen. Tror du att venessa och lovisa vann en ända gång? SVAR NEJ :D ahhahahahhahahh, sendan gick vi hem,

Nu lyssnar jag på låten hurtful med Erik Hassle, jag tror typ att jag kan den och sjunger med, jag hoppas att ingen hör :] jag tror inte det låter bra, och det blir lite pinsamt då.




nu känner jag mig som en naturflicka :)


♥lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0