stand by me ....

Jag hör på låten stand by me, klick här om ni vill höra låten :] Vad vill jag den ?
Jag känner mig så glad just nu, men det är nog för att jag längtar här ifrån just nu.. Det kanske låter konstigt, men det gör jag. 
Ikväll på klippan så var karma där och gjorde frisyrer, så jag åkte ju dit och fick mig en riktigt fin en. Det var min gamla danslärare Bea som gjorde den på mig. Det tog ganska lång tid men det var värt tiden.

Jag har varit trött hela dan, så jag ska nog krypa ner i sängen och kanske se lite tv, och kolla lite på NO, men blir det nog att sova. Först ska jag lägga in lite bilder, från ja typ allt. Kolla och komentera.



JAG TYCKER LOVISA  ^ ÄR SÖT



LINNEAS KVÄLL, DET VAR JÄTTEKUL <3 <3

♥lovisa


Kommentarer
Postat av: linnea

usch, bilden var ju äcklig

2009-02-16 @ 21:52:06
Postat av: Filippa

inte gjorde ni något till mig som ni sa :] ;)

2009-02-18 @ 17:39:14
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0