sista februari

OOOOOOOOO LINNEA HÄR
har inte skrivit på jättelänge, men jag har som aldrig haft tid. Eller vetat vad jag ska skriva om. Det är inge intressant att läsa vad jag har gjort på dagarna, för det är alltid samma visa; skola, träning och kompisar.
Fast igår var det väl lite annorlunda. Jag blev biten av en hund i ansiktet och var även på nightflight. Hund-historien var inte så speciell, skulle gosa med en hund när den helt plötsligt högg mig i näsan och läppen. Direkt efter var jag inte så fin, typ svullen å allt. Och då var det ju som gulligt att jag for in till stan med lina och filippa med en ispåse på käften... Men nu har jag ingen fläskläpp men näsan har röda märken och är väldigt öm. Men det går väl över. :)


Idag ska jag vara med lovisa och på kvällen ska vi, tillsammans med några till från vårat lag, sälja fika på en dans. Det blir väl trevligt.


En annan bra och trevlig sak är att vi har sportlov. WIHOOOOOOO

lovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalovalova

TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0