jätteglad

Jag, mamma och min bror Andreas har just gjort en spontan sak, jag tyckte att det skulle vara bra med en ipod nano och gissa vad mamma säger, ska vi inte fara och köpa en. Nog gjorde vi det, så nu sitter jag och klurarhur jag ska lägga in filmer. Det känns jättekul, jag är bara så glad just nu. Jag kanske lägger in en bild sen, för jag är så nöjd.

Imorgon kl 10.00 går mitt plan från skellefteå flygplats, och jag har inte ens packat än, men det hinner jag så det ska jag gå och göra nu. Det är inte säkert att jag kan skriva så mycket när jag är där nere, men vi får se om jag hinner det. Det vore kul att få dela med sig av alla roligheter som händer där nere.  Jag har gratis sms, så det är bara att skicka. hihih men nu måste jag packa.


♥lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått igång det? :O

2009-02-26 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0