fredagkväll - lovisa

ÅH vilket snökaos, det har inte varit så här mycket snö på jag vet inte hur lång tid som helst. Det är ju typ 1 meter ute nu, och imorse när jag skulle och klippa mig, var jag tvungen att skotta, men med mina muskler så gick det ju ganska snabbt.




detta ska då föreställa en bil, fast den är översnöad ...


Idag har jag klippt mig och färgat håter, det ser jätte konsigt ut, kanske lägger in en bild sen. Men det ser ut som en annanas potta..... fast jag kanske kan göra nått åt det sen. Filippa följde mig när jag klippte mig. Sen gick vi på stan ett tag tills Andreas kom med nått häfte. Sen gick vi och fikade på Waynes coffee, det vad jätte gott, men dyrt det kostade 74, och ändå hade vi ta 2 betala för 1 .  
Sen for vi och sola, det var ju det skönaste man kan göra, det måste alla prova.
på kvällen for vi på pan :D:D::D:D:D


♥lovisafisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

DE BELV SUPERBRE NÄRU FÄRGA :D å klipte :D

2009-02-08 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0