bastugodis..

ikväll var jag på hockey, skellefteå vann på fölängning. Jag var jätte generad på hockeyn, men jag vet inte riktigt varför.
Jag ska snart se en film med pappa som han kämpade att hyra, den kommer inte vara bra.....



Igår natt så sovde jag, Lovisa, HP och Emma hos majao. Det var jättekul. Det måste vi göra om, vi var ute och busade på natten. hihihihiiihihihi, sen säger jag inte något mer (A)


Nu är det bara 6 dagar till jag ska lysekil, det känns hur kul som helst,  jag saknar alla som bor där. Det är det bästa stället på hela jorden, jag är glad att jag har ett sånt ställe som bara är bra på alla sätt, det är inget som kan bli fel, inget som man bara vill ångra, Jag får damp, 6 dagar kommer ta så lång tid.

 < den här killen är ju SÖÖÖT och skitcool


♥lovisa


Kommentarer
Postat av: Snölöparn

"Sen säger jag inget mer" Jaha ^^

2009-02-21 @ 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0