22/2

Då har jag bakat det sista till ikväll, då min lilla släkt kommer hit. Jag fyllde ju år förra lördagen, men då hade alla i min familj magsjuka så då var det ju bara att ställa in kalaset. Men klockan halv fem så kommer; mormor, morfar, kattis, tauve, irma, vanna, annika och janne hit. Det blir väl trevligt ;)

I fredags var jag på pan, då togs några FANTASTISKA bilder med "min" FANTASTISKA mobil...





asså shiiTTT, jag blir nästan stolt över kameran på mobilen(L)(L)(L)

här kommer några till bilder från den mobilen:





OM NI VILL VETA VAD DET ÄR FÖR MOBIL JAG HAR JUST NU SOM HAR TATT DOM HÄR WONDERFUL BILDERNA SÅ ÄR DET EN NOKIA XPRESS MUSIC
tacka gudarna för den telefonen alltså.

okej, vilket seriöst inlägg... det började spåra lite, men nu ska jag städa mitt rum...=/

/linnea


Kommentarer
Postat av: emma

ja, man är ju inte dåligt snygg på pan alltså

2009-02-22 @ 21:03:44
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha bilden på mig var ju rå söt ;)



NOTT!!!

2009-02-23 @ 17:09:28
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0