alla hjärtans dag

idag är det inte bara den 14 februari, det är alla hjärtans dag och det är Linneas 15-års dag. GRATTIS LILLA STORA VÄNNEN. Jag har en liten överraskning till henne. Men ialla fall, på alla hjärtansdag, har du fått nån hälsning eller en puss av någon som gillar dig.?






Ikväll är det melodifestivalen i skellefteå, men jag ska inte dit. Mamma och pappa ska dit så jag måste vara hemma med Johanna. Men Filippa ska komma och vara med oss, innan allt ikväll ska jag och Filippa på solbacken på ICA MAXI och köpa godis, hoppas att det fortfarande är 3.90 / hg annars är det kört för jag har inga pengar. Vi får skjust dit men inte hem, så vi får ta bussen. Jag hoppas att det går en buss........  Annars blir det att gå till stanoch ta en buss därifrån. Men det går ju också.

Det känns jobbigt för jag måste städa mitt rum, det ser ut som ett bomnedslag. Det är heltsjukt att jag kan göra det så här på 1 dag. Mamma städade igår, men jag orkar inte hålla efter.......


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byxmyndig :o :D :o

2009-02-14 @ 19:59:10
Postat av: Anonym

linnea byxmyndig ;) ;) ;) ;) ;)

2009-02-15 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0