åh, äntligen

Nu  har vi fått lånat en laddningssladd till datorn, så nu kan jag skriva igen. Jag vet inte hur länge vi får ha sladden.
Jag har inte skrivit sen i lördags, och jag har värkligen saknat datorn, jag glömde min mobil hos filippa också, så jag har inte haft den heller.

Men iallafall, igår på klippan så kom jag och några tjejer på att det skulle vara jättekul om vi skulle sova med varann. Och det gjorde vi , så Klara, Venessa, Matilda och Linnea sovde hos mig inatt. Det var jättekul. Men jag var ganska trött.
Vi somnade vid 2 och vaknade vid halv 11. Det tog en timma att stöka bort allting. Efter det så kom filippa och vi skulle på stan. Vi tog bussen som gick 12.50.  På stan träffade vi Linnea, Matilda, Olivia och Lovisa. Och vi va med dom. Klockan halv 5 hade jag träning på edda, och jag kom just hem från den. Men nu ska jag duscha och göra mig klar till klippan.



fika för 74 kr .... <3 mumms

♥lovisa

Kommentarer
Postat av: fanny

svar: jag har redan gjort dendär :]

men jag kan kanske göra den igen, eller så kan nina göra den :D

2009-02-09 @ 19:05:48
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: nina

svar: visste alla de eller?:]

haha

2009-02-10 @ 20:05:56
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0