9/2 - läckert

Nu sitter jag här vid matildas dator medans hon äter .
Inatt sov jag, matilda, venessa och klara hos lovisa. Det enda vi gjorde var typ att prata, klockan halv två satte vi på P.S. I LOVE YOU, men då somnade typ alla så då slog vi av tv:n igen.
Imorse när vi vaknade så chillade vi i en timme sen plockade vi ihop allt. Efter det plummsade jag och Matilda hem i snön och sen stack vi på stan. Där träffade vi lovisaF, olivia, lovisa och filippa, så vi gick med dom och åt på subway.

Matilda köpte hårfärg på stan så nu har jag färgat hennes hår. Det vart inte så stor skillnad, lite mörkare kanske.

Nu ska jag se om jag hittar nån fin bild på matildas dator...
... jo det gjorde jag


BRESA liiiiiiiiiiiiiite mer?                                            (mamma är bäst ^)

älska knäppningen

äru cooolast i stan? ja

KARATEGIRL

HAHAHAHAHAHA vilka bilder...Det var såhär att vi skulle ta massa olika saker och posera med dom, väldigt seriöst.
Jag tror det syns att vi var det också...

Jaja, nu bjuuu vi på det här.
ENJOY
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0