21/2

gud så kul med kommentarer, keep going.

Idag har jag varit och tränat. JIPPIE. fast jag var inte alls på topp och jag har ont överallt. Jag hoppade över löpningen eftersom jag inte är riktigt frisk än, men sedan hade vi en ganska lugn träning, förutom några pauser med fys. skönt att vara tillbaka iallfall. längtar tills vi kommer ut på gräs så vi slipper spela inne. för det suger.


snö och fotboll, passar inte ihop.


sen så tycker jag att det är ganska häftigt att inte den här snön faller ner, för såhär har den hängt i några dagar nu.

YÄÄÄÄ COOLT .

/linnea

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja men om jag inte säger nåt gör dom ju ändå ingeting :S dom glömmer mig ?

2009-02-21 @ 19:34:38
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0