18/2

VERKLIGEN DAGS ATT SKRIVA NÅGOT!!!!

i söndags så blev ju jag kidnappad av världens bästa kompisar. Vi åt pizza på dallas och glass på max, sedan for vi till klippan och åt "tårta"

jo, väldigt fin tårta, men den hade faktiskt 15 ljus på sig (om man räknar med träkorgen)
Den kvällen var iallafall jätterolig. tack!

Idag ska jag bara plugga till mitt NO-prov, det handlar om alkoholer och syror. Usch. Vad har man egentligen för använding av t.ex att veta att en alkoholmolekyl innnehåller en OH atom och att den alltid slutar på ol (metanol,etanol). Jag menar vad spelar det för roll om man kan det eller inte? När jag söker jobb kommer jag ju inte typ berätta att jag kan det och blablabla...?

Nu ska jag göra mig klar till skolan.
kommentera nån gång kanske?

/ l
innea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0