18 februari - lovisa

Nu känner jag mig ganska säker till provet som vi har imorn. Det handlar om kolväten och dubbelbindningar och sånt. Pappa har just förhört mig. Nu sa han att han tyckte att jag kunde det, men jag vet inte. Vi får se imorn hur det går.



Idag har jag och Lovisa haft en kämpar dag, vi har jobbat på hela dan. Utan buspauser. Det gick ganska bra, men jag hade med mig många frukter och försökte att fokusera. Jag känner mig nöjd. Det var några konstiga på skolan idag, jag tror vissa vet vem jag menar, varför var dom där? 
 

På lördag ska jag på hockey, andra matchen för säsongen HEJA MIG <3<3 med filippa


♥lovisa 

Kommentarer
Postat av: linne

ingen bild :O

VAD HÄNDERRRR

2009-02-18 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0