15/2 - lillasyster

tjochillaru

igår tyckte jag att min lillasyster milla var så söt så jag tog ett kort på henne :

och ni kan väl inte säga emot?


sensen så tog min storasyster bilder på oss..tycker dom blev väldigt gulliga...





jojo väldigt fina bilder vare där .


igår fick jag en liten inbjudan från lovisa, lovisa och matilda. så jag ska till lovisa och äta tror jag...sen vet jag inte så mycket mer. Men det ska väl bli kul  ;) Jag gillar överraskningar !!!!!

nuså ska jag inte skriva nåt mer. Ha det bra!
/linnea

Kommentarer
Postat av: ellen

milla och mira är typ lika. :))

2009-02-15 @ 17:44:54
URL: http://ellenstjernholm.blogspot.com
Postat av: Kenny Starfighter

Ni är söta båda två!

2009-02-15 @ 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0