13/2

BYGSILJUM
MELODIFESTIVALEN

Jap, inget bygdsiljum för mig ikväll, istället så fick jag en biljett till genrepet av melodifestivalen från matildas familj!
DET VAR TYP SNÄLLT TYCK JAG

idag på skolan slutade jag efter lunch typ, för jag var inte med på fotbollen och då behöver man bara jobba lite. men jag stannade kvar på skolan till typ halv tre för då gick jag och mattis till bibblan och prata med hampus. UTANFÖR bibblan såg jag och mattis amy diamond, och inne på scandic stod Alexander Bard med sina shorts och sin orangea musch , så han var ganska lätt att känna igen...
 
bild från google.

När vi hade varit klart på bibblan & scandic gick jag och mattis till stan och köpte godis.
sen tog vi bussen hem.

NU BLIRE ATT TAGGA TILL MELLOS IKVÄLL

/linnea

Kommentarer
Postat av: nina

vilken hampus? :)

2009-02-13 @ 22:52:32
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0