10/2 - grattis pappa

nu har jag varit inne och kollat lite då och då idag, för att se om lovisa hade skrivit något inlägg, så att jag skulle slippa det. För jag har verkligen inte orkat. Men nu kände jag att okej, jag kan lägga ner mina sista krafter på ett litet inlägg.

Idag har jag gått i skola.
De sög.
var inte med på fotbollen, är fortfarande sjuk.
på hk:n så var det filippas tur att göra mat så jag fick jobba med nå uppgifter i boken istället.
Sen har resten av dagen bara varit dryg.

sedär , det var nog lika bra att inte skriva... för det här inlägget var JÄTTEtråkigt

SHÅ JAG SHLÄNG VÄL UPPEN BILD DA

vi är sveriges coolaste systrar .

Grattis pappa, 37 år 

Kommentarer
Postat av: Humlan

Tack!! :)

2009-02-12 @ 07:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0