1 feb - lovisa

Nu sitter jag i trappen, vi har främmande av Maria, Uno, mormor och min nya kusin, hon är fem veckor.

Idag har jag spelat match 5 - 1 till oss, vi mötte hammarängen f96. Jag gjorde två assist.
Ikväll ska jag på klippan, det är bio kväll, så jag ska dit och ta det lugnt. Det känns skönt, för att jag och lovisa ar varit i kyrkbacken och åkt lite, sen tog vi några bilder når vi åkte. Det var kul, men jag började frysa efter ett tag.


Igår var jag med filippa och vi var på bsk och träffade några klasskompisar till oss. Det var jättekul. Vi var med dom till kl kvart i 12, sen var vi tvungen att gå hem för jag hade tidig match. 





hockeylaget, mörk bild, men den är snygg ju!! ♥ 


/lovisafisa


Kommentarer
Postat av: nudopel

övre raden : william ''stafen'' staflund, max ''maacke_'' ledin, ludvig ''nallepuh'' sinclair, viktor ''virreG'' granström, viktor ''virreB'' broström.

nedre raden : filippa ''filip'' bystedt, lovisa ''lool'' renberg.

moahahahaha gölligt :]

2009-02-05 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0