vad tycker man ?

Nu har jag just kommit hem, jag var med Lovisa och Klara hela kvällen. Innan jag hade klätt på mig idag vid kl 3 ungefär, jag hade fortfarande pyamas på mig och morgonfrilla, då kom ju Lovisa. Då gjorde jag ett ryck och gjorde mig klar. Jag duschade och efter det så fick Lovisa platta mitt hår medans jag sminkade mig. Efter det så satt vi vid datorn, och gjorde lita olika saker (A)

Sen skulle hon hem och äta, då fick jag väldigt tråkigt och jag  hade inget att göra. Men tiden gick och efter ett tag så fick jag ett sms där det stod att jag fick komma. Då kilade jag min iväg, väl ute så ser jag hur mycket det har snöat, asså plog kanterna är högre än mig, och det är typ helt sjukt.

Sen ikväll så ville jag se bodyguard men det ville inte Klara och Lovisa, så det slutade med att vi fixa frisyren på mig och klara och även sminkade varann. Sen bestämde vi att vi skulle på stan imorn kl 12, så imorn blir det att stiga upp.




hur ska jag göra med mitt hår, ska jag färja det ^ något sånt, eller ska jag bara ha som jag har?
HJÄLP !


/ lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

SOM LAUREN!

2009-12-28 @ 11:56:19
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/
Postat av: carro

snagg?

2009-12-29 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0