sprutan

Nu är det chill, ingen träning ingen läxa för en kväll. Jag har just ätit och nu satte jag mig vid datorn för första gången på länge tror jag. Det känns iallafall länge sen. Idag så hade vi sovmorgon, det var riktigt skönt. Fast än vi hade det så var jag lite trött idag. Det hela började nästan med so prov, det var bara två frågor, men jag skrev ändå 7 sidor om det, det var då jättestora frågor som man typ kan skriva om hur mycket som helst, det var om första världskriget.

Sedan idag så har jag tagit sprutan mot svininfulensan, det känndes knappt,men imorgon kommer jag nog att ha lite ont. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, för det vill jag inte.




hade jag typ blont hår när jag var mindre :D ?

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0