slappar dag

Jag tycker att det känns som att det blir mycket slappardagar. Nu vakade jag kring 12 och var typ fortfarade trött, fast det inte blev så sent igår. Men jag gick ner med täcket och satte mig i soffan och tittade på tv, det var inget bra.. Jag såg först på how I meet your mother, sen bonde söker fru, och det sug. Jag gjorde lite frukost lunch, varma mackor. Sen gick jag upp på mitt rum och såg en film, igen idag..




ikväll är det löpträning i combihallen, JÄTTEKUL!!!!! jag känner mig så bra tränade, så det är så inga problem med det :D !!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: rth

asså jag och ludvig rockar ju

2009-12-22 @ 23:51:17
Postat av: Anonym

alltså max....

2009-12-24 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0