Nalkas lucia

Nu kan jag ÄNTLIGEN slappna av. Det sista provet skrev jag idag. Den sista inlämmningen lämnade jag in idag. Och nu känns det riktigt bra!

Imorgon klockan 14.00 i S:t olovskyrkan har vi Lucia. Det kommer att bli jättebra tror jag! Kom dit ;)
Men det bästa är att jag börjar klockan 12.00 med övning i kyrkan. Sen slutar jag direket efter lucia. Det äger!

Nu ska jag iväg på fysträning i kombihallen. Min tredje på 4 dagar.
Måndag: löpträning med proffs. Det jobbigaste jag har varit med om typ.
Onsdag: Cirkelträning i norrhammars gympasal. Typ det svettigaste jag har varit med om.
Torsdag: Ja, det vet jag ju inget om än. Förutom att alla killar och tjejer från 95 och uppåt från morön får träna. Känns mindre kul..


julen för två år sedan.

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0