mer nya saker



Idag var jag på stan och då köpde jag de här sakerna. Men jag vet inte riktigt om jag ska behålla skorna, för jag behöver ett par converse, men de här skorna är så snygga, så jag vill verkligen ha dom ! Men jag får se..
När vi skulle in på stan, vi tänkte ta bussen som gick kl 11.55, men då var ju inte Lovisa och Klara färdiga, så vi tog nästa buss, och sen träffade vi Emma där så då gick vi alla fyra. Nu har jag snart träning på combihallen, och det känns typ pinsamt, för det är aik match samtidigt :]

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Lina S

Sv: haha, nae det vill jag inte hehe ;D

Jao det tycker jag också att det är! :P

2009-12-28 @ 22:16:27
URL: http://linastenbergs.blogg.se/
Postat av: Lina S

älskar skorna! :D<3

2009-12-28 @ 22:17:14
URL: http://linastenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars har du köpt skorna?:) skitsnygga!

2010-01-08 @ 01:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0