lördagens roligheter !

Nu har jag just duschat och ätit klart. Jag sovde hos maja, det blev lite sent. Men nu känner jag mig rätt pigg, vi får väl se ikväll. Vi steg upp kl 9, eller det var bara jag som gjorde det, emma och maja dom låg och drog sig ett tag. Jag var fullt påklädd när dom började röra sig. Vi åt frukost och snabbt gjorde oss klara, sedan hade vi tänkt åka buss ner till stan, men vi kom ju på att det kansek inte gick några bussar idag. Då hade vi tänkt cykla, men det hade kommit massa med nysnö och det var iskallt så vi fick skjust, väldigt skönt. Det här var första dagen på mellandagsrean så det var ju jättemycket folk på stan, man kunde inte ha bråttom för då skulle det vara kört. Men vi hade inte det och det gick bra. Jag köpte en svart kofta, en vit tröja, en halsband, en paljettig tröja, ett skärp och två trosor. Jag kanske lägger ut sen. Men nu ska jag vara med Emma, Lovisa, Max och Viktor. Vi ska till max och det är alldeles snart.



eftersom jag inte har börjat lagt in bilder på min dator så får den här bli bra :D !

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0