kvällen

Denna kväll var jag på klippan med Lovisa, vi tänkte egentligen att fråga Filippa om hon skulle med, men hon fyller år idag, grattis och var på lucia. Hon kunde då inte. Men då gick jag och Lovisa upp ändå och vi tränade på dom svåra lucia sångerna, förutom en.. som vi knappt kan nånting, men det får man lära sig nån annan gång. När vi var mitt i en låt hör vi att det bankar på dörren. Då var det Frida och Lisa som kom och ville vara med, men det blev inte så mycket tränande, utan lite annat!

Imorgon har jag inte någon lektion, först har vi lucia hela förmiddagen sen är ska jag på begravning hela eftermiddagen.

Idag hade jag fysträning, det var min första träning på jättelänge och det var jättejobbigt, men jag känner att det är bra för mig, jag tror typ att jag kommer bli stark... ahaha



varför har dom tejpat petter :D ? hahahh så fula

snygg bild!



/ Lovisa


Jag tänkte bara säga att de är jag som ligger bakom mästerverket på lovisas ben. Ett självporträtt på mig.
 
/ Konstnären


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0