Julafton om 10 min !

Nu är det bara några minuter kvar till julafton! Fast jag ska inte ha för stora förväntningar, utan jag får se imorgon. Jag tänkte gå och lägga mig tidigt för att imorgon ska jag upp klockan 09.00 och duscha, sedan klä på mig och göra frisyr på både mig och Johanna. När mamma slutar jobbet klockan 12 så ska vi till mormor och morfar och vara där hela dagen. Vi ska äta julbord och efterrätt och sånt. Efter allt det ska vi hem och öppna julklappar. Det längtar jag till!!


Sen ikväll så gick filmen Love acually på tv, på 3an. Den tycker jag är bra, fast jag har sett den några gånger. Om man tänker bort det så har jag bara slappat hela dagen nästan. Jag hade träning, sen så har jag varit och sopat, skottat och hämtat posten hos Lovisa, för dom inte var hemma. Det kommer nog inte att synas för det snöar så mycket, eller inte just nu, men det kanske kommer att göra.




/ lovisa

Kommentarer
Postat av: majsannn

vilken kämpe du ä ;) skotta hos lovisa!!

2009-12-24 @ 00:53:18
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0