jag är jätteglad !

Nu var då allt man längtade till enda sen var liten slut, alltså julafton. Vi var hos mormor och morfar mest hela dagen, vi såg på kalle, och lite på kan du vissla johanna. Den har jag typ sett varje jul och jag tycker den är lite tjatig, inte som maja. Hon typ älskar den... Men innan vi började se på tv så åt vi, för vi var hungriga. Det fanns så mycket mat, men på julbordet så föredrar jag köttbullar och potatis, det var det ungefär det jag åt.

Sen efter någon timme så skulle jag, ante och johanna spela lite instrument, men det blev inge bra så vi öppnade lite paket. Vi, asså min familj hade inte tagit med julklapparna som vi hade hemma, utan där hos mormor fick vi dom från mormor, morfar och dagny och inge mer. Jag fick bara pengar av dom, och det var ganska mycket, och jag blev jätteglad. Efter det så spelade vi uno och vid halv 10 tiden skulle vi hem. Väl hemma så gjorde vi ordning lite gos, med chips och julmust och började dela ut paket. När vi hade delat ut allt så sa mamma och pappa att de hade tre stycken till. Vi hade nästan räknat ut det, för mamma hade försagt sig. Hon sa gick det bra på the musicstore. Som om inte jag fattade det.. ahahahh !

I år så fick jag

  • 4 st nagellack
  • sminksaker
  • hudkräm
  • smycken
  • pengar
  • ljus
  • en dator

Jag blev jätteglad över en dator, den är ju till så att alla ska kunna använda den om det behövs, fast jag blev ändå jätteglad. Johanna fick en mobil som hon blev jätteglad över och Andreas fick en ny elgitarr, och han är nöjd för att den är äckta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0