hemmakväll

Denna dag började med att jag vaknade, jag tror inte jag har haft så här ont i halsen på hur länge som helst. Asså jag kunde inte svälja. Snabbt så gick jag upp och letade i min handväska efter halstabletter. Det fanns några stycken i botten på väskan. Jag låg och åt den i sängen, och sedan kunde jag inte somna om igen, då gick jag upp och duschade. Jag hade hemskt ont i min arm idag, och det har inte blivit bättre än, och det är så svårt att sova, för jag tog sprutan på vänster sida och på den sidan brukar jag alltid sova på.

Jag steg upp och kände mig faktiskt rätt okej på skolan idag, jag hade ont i halsen hela dagen, men det var en skön dag idag, jag slutade halv 10. Men efter skolan så skulle jag, Emma och Lovisa på stan lite. Men det var då jag började känna mig hängig, jag blev typ bara trött och ville hem. Det var bara jag och Johanna hemma, så vi orkade inte göra mat, med våra armar, så det blev ju att köpa pizza, inte nyttiga, men och!
 
Nu har jag fått feber och är inte alls pigg, jag har ont i huvet och allting, och det är för sprutan, så jag hoppas det går över imorgon, för man måste bli frisk till mina träningar, de är ju rätt viktiga just nu. Men sen så sitter jag och johanna i soffan och ser på idal med godis och täcken och allt sånt gos!




Trion som gör upp om finalplatserna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4



/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0