god morgon!

Just fikat klart, jag gjorde mig två mackor och lite mjölk, gott. Jag sitter samtidigt framför datorn och lyssnar på musik, pratar med några. Nu på morgonen vaknade jag flera gånger för att se om jag fått något sms som jag väntade, men jag hann vakna flera gånger innan jag hade fått nått. När jag fick det så kunde jag inte somna igen så jag bestämde mig för att sätta på en film, jag såg ps, I love you. Den är så bra tycker jag, det är en gråt film, nog började jag typ gråta några gånger, och det är typ härligt.

Igår så hyrde vi film som vi hade tänkt oss, men det ble inge bra, så när vi kom til vg så hade ju dom redan sett den, och sånt. Då tog vg fram nåra filmer vi fick välja på, vi såg först disturbia eller hur det nu stavas, dom sa att den skulle vara jätteläskig, vilket den inte var. Dom skrämde upp mig jättemycket sen skrämmer dom mig, jag blev ju hur rädd som helst.. Men det var typ kul!

    

 


/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Venessa Kerns

hahaha ja :]

2009-12-20 @ 13:37:02
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0