denna julkväll

Nu har jag just kommit hem från Lovisa, vi hade ju som tänkt ha en liten julmyskväll ikväll, den var typ mysig. Jag skyndade mig hem från min träning och duschade så att jag skulle hinna fara på stan vid kl fyra. Jag och Lovisa hyrde en film, nu minns jag inte vad den hette. Vi köpte en kladdkaka och julmust, mustig! Sedan köpte jag lite mer julklappar.

Väl hos Lovisa såg vi filmen, som inte var jättbra men vi såg hela och sen gjorde vi typ inget. Efter ett tag tog vi fram mobilerna och hade lite kul ;) hahah några kanske fick sms.. Det var en goooos kväll, sist typ kl 12 så spelade vi uno, men jag kom sist och blev sur typ i 10 sekunder, sen var jag jättepigg, det är jag nu med :D jag skulle typ kunna göra vad som helst!

Idag kan man säga imorn är det julafton: av maja! typ gulligt

Hej kakan, står du här och smular !






Nu dom två senaste dygnen har det kommit hur mycket snö som helst, asså det går ju inte at typ vara ute och gå, jo, men det är kul med all snö :D typ om man tittar på räcket..





kram lovisa

Kommentarer
Postat av: emma

hihihi en riktig goskväll :D!



hahahah de var kul :D

2009-12-23 @ 01:16:44
Postat av: majsannn

AHHA JAG VANN I UNO <3<3<3

2009-12-23 @ 01:24:01
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0