annandag jul - goskväll

Nu sitter jag hos maja och vi sitter och gosar i sängen, hahah vi ser på sagan om konugens återkomst. Jag har inte sett de tidigare filmerna, och just nu frågar jag maja hela tiden, för jag fattar ingenting. Hon blir typ irriterad, typ när jag frågar, hur kan de ha fått så många hästar (A) men hahah det är kul!!

Innan jag åkte hit så hann jag inte äta, så jag hade med mig pengar och då gick vi och åt på frasses.. det var typ fult. Sen så köpte vi lite mumsiga saker och sen har vi bara haft en skön kväll, men den är ju inte slut ännu. Sen imorgon så är det ju början på mellandagsrean så dit ska vi, men det kommer inte vara kul, för vi ska upp jättetidigt, så det blir ju att ha mössa och bara snabbt åka. Men det känns inte bra, för att imorn är typ alla på stan..

Nu börjar det om!!





fina bilder från majas dator :D !


/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0