19 december

Igår efter vår sak på klippan som bara blev fult, men vi kämpade. Då var jag med Emma, Ludvig och Max. Dom kom till mig typ vidhavl 10 tiden, men vi gjorde nästan ingenting så vi cyklade till Ludvig och såg Eurotrip sen skulle Emma hem och då gick jag med hem.




Idag fyllde min kusin Lina 15 år så vi var där och fikade, sen har jag även slpelat min sista match på länge, skulle jag tro. Men vi vann med 4-3 och jag gjorde ett mål :D !




Här är alla mina paket som jag är köpt, det är typ inge så många,men dom är fina och dom har blivit snyggt inslagna.                                                                                                                                               



/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0