Saw 5

Igår såg jag, Matilda och Kalle på Saw 5. Dom filmerna är bara äckliga. Det äckligaste måste ha varit när en kille höggs av på mitten, sakta men säkert. Tarmarna flög ut, men grabben fortsatte leva, tills han dog. Kanske inte så konstigt... Men ärligt talat så blundade jag inte så överdrivet mycket, utan för en gångs skull fattade jag en skräckfilm. Nästan...

Klockan 00.47  var filmen slut, och då skulle jag och Matilda alltså köra moppe hem. Inte det roligaste jag har varit med om, Det kändes som om den här mannen skulle hoppa ut framför mig på vägen.


Men som tur var överlevde jag resan och när jag kom hem såg jag på "How I met your mother" och kunde därför sova gott, utan att drömma mardrömmar.  
nice

/linnea


Kommentarer
Postat av: benjamin

saw 5 är ju inge bra :P 1 är bäst :] sen blir det sämre efter 2an :)

2009-08-05 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0