vi förtjänar det

jag är inte förvånad över att det är jag och Matilda som tar cykeln till ica för att köpa ananas och cream fraishe. Bara för att baka ananaspaj. Och självklart så ska det börja regna och bli piss-väder också.

När vi hade betalat sakerna på ica gick vi till förbutiken för att se om det fanns nåt gott att äta före cykelturen hem. Och vi bestämde för att lägga ut en tia på någon slags choklad-pudding. Den åt vi upp på en bänk utanför ica. Faktiskt god.
Efter puddingen blev vi törstiga och sprang in igen på ica och köpte en pucko.

En rolig grej med puckon var att just när jag skulle dricka så sa matilda någonting  som gjorde att jag började asflabba och puckon flög ut ur min mun och upp över hela mitt ansikte. Och snabb som matilda är så plockade hon fram kameran och tog en bild. Ser ut som jag har mustasch... Men den bilden kanske läggs ut imorgon, när matilda har laddat in bilderna på datorn .


När vi kom hem bakade vi pajen. Den blev jättegod!!! Precis i ögonblicket då pajen var klar, började desperate housewifes. dubbelavsnitt!! woho, riktigt bra.



Vi älskar mat.

Nu ska jag se på tv eller nåt. Kanske sova. Skönt med påsklov.
/linnea

Kommentarer
Postat av: maattilda

hahhaha fin bild----

2009-04-15 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0