jag älskar er

Skärpning linnea (och lovisa) som måste bli bättre på att uppdatera.

Idag på skolan så hade jag och nina damp på matten, när vi inte kunde något. Men dampen övergick till skrattattacker.

Resten av dagen var dryg.

När jag satt i bussen hem så frågade Lovisa om jag skulle på domarutbildningen ikväll. Och den hade jag ju såklart glömt bort. Men kvällens planer blev inställda och jag blev hämtad 20 över fem på busshållplatsen.
Vi släpptes av vid ica, eftersom utbildningen började klockan 6. Dör köpte Lovisa frukt och godis, och den andra Lovisa bara godis. Jag var inte förberedd med pengar. Så jag lånade 5 kronor av Lovisa.

Kvart i sju var vi nere i klubblokalen och tog plats längst fram i soffan. Fast när klockan blev 18.00 så visade det sig att alla rymdes i den soffan. För vi blev bara tio personer. Men jag kan lova att vi skrattade som 40 st. Jag tänkte att jag skulle komma ihåg vad vi skrattade åt, men nu har jag glömt det... typiskt.

Nu är jag iallfall hemma. Och tänkte skriva att jag snart skulle sova. Bara av en vana. Men jag har inte alls tänkt sova ännu. Istället tänker jag chilla vid datorn lite och sedan packa allt för imorgon.

JAG KOM PÅ EN SAK. Imorgon har vi första kör-repetitionen inför skolavslutningen. Jag vet egentligen inte varför jag är med, men det kändes bara kul!

Bilderna i det här inlägget blir mina småsyskon.

1.


2
.


3.


1. Lova - Datanörden♥
2. Milla - Fotominen♥
3. Elsa - Fågelholken♥

massa kramar från linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Sööööta! :)

2009-04-27 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0