heeela dagen

nu har jag bestämt mig för att uppdatera mycket.
Eller så ofta det går.

I och för sig så blir det kanske inte lika långa inlägg varje gång, eftersom jag inte har så mycket att skriva om. Men ett och annat finns det väl.

Nu på morgonen har vi fotboll med klassen. Som alla andra tisdagar då. Jag känner mig trött, och gräset är blött. Med tanke på att vi har målvaktstema så känns det onödigt att de ska va dyngsurt på marken. Sedan har jag ju problem med hälen.. Så om det gör ont den här träningen också, så ska jag gå till skolsyster sen idag.

får klämma in det nån gång...

08.00 - 09.30
fotboll (- målvaktstema)
10.10 - 11.00 SO - religon/arbetsliv
11.00 - 11.40 lunch - hamburgare
11.40 - 12.30 svenska - satsdelar
12.40 - 13.20 matte - PROV m. Nina
13.30 - 14.30 skolavslutningskören
14.35 - 15.55 hemkunskap - lax med fetaosttäcke


bild från norrland topp 12. Jag, lovisa och cajsa hjular.
Bilden snodde jag från cajsa och alices blogg

det var riktigt kul.

nej, nu måste jag packa sista sakerna (som jag inte gjorde igår)

/ linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0