lyxmat

hejhej, nu sitter jag i IT-rummet igen. Jag pratar med Matilda i telefonen.

Nyss har vi ätit middag i restaurangen på hotellet. Måste säga att det ät det godaste jag ätit på vääldigt länge. Men det var kanske inte en vardagsmiddag, eller vad säger ni, en plankstek för 270 kronor? Men det var lätt värt pengarna ( även om det inte var jag som betalade ) Efter maten fick jag även efterrätt, som bestod av 2 kulor glass, grädde, 2 halvor jordgubbar, 2 stjärnfrukt-stjärnor, och en liten skål med kolasås. Typ VÄRLDENS godaste, den smakade ungefär som knäck.

Idag var vi även på djurparken, WHIIEE. Eller det var inte så speciellt, men jag petade på en älg!! vilket framsteg, dom är verkligen stooora.
När min syrra skulle ta kort på mig med en älg i bakgrunden så vände jag mig just om och skulle se på älgen, som hade vänt sig så hans huvud var ca 10 cm från mitt, så med ett tjut och ett språng så var jag därifrån. Sedan sparkade älgen med sin klöv på gallret, så vi är inte bästa vänner, jag och älgen...

Självklart var det många bilder som togs, och jag lovar att lägga ut dom, men än så länge får ni njuta av
google bilder, från lycksele djurpark.

vargarna var helt vilda, och uppjagade, man såg dom från långt håll, när dom sprang runt i en flock i sin bur.

lodjuren fick jag tyvärr ingen bild på, eftersom de var så långt borta, så därför passar jag på med en google-bild istället.

älgarna som vi såg idag, hade förmodligen tappat sina horn, eller så var alla tjejer...

nu ska jag verkligen vara social med amtilda, istället för att skriva här... Hon väntar i telefonen... kram linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0