ris & ros

Har ni aldrig kännt att man vill vara ifred någon gång, men istället kommer alla och stör heeeela tiden?
och då tycker dom att man låter otrevlig, och är sur.
Då önskar man att dom kunde fatta att man inte vill prata om massa och att man faktiskt bara vill vara ifred.
För jag vill inte verka otrevlig eller sur, men jag får ju damp när en del bara kommer in och stör 24/7

Idag ska jag bara vara hemma/med familjen, tror jag. Vilket kan vara skönt ibland, men inte när alla tycker jag är sur och klagar på mig hela tiden.

Igår var jag på disco, det var över 250 pers där, och det var ganska kul! :)
Jag sken upp med min tröja, som verkligen lyser, speciellt ute i den vita snön.


Imorgon har vi match mot sandåkern. AAAH GUD VAD KUL. Dom är som våra rivaler och det är dom vi möter i alla finaler all the time. Och jag har nya fotbollsskor, så nu är jag väldigt peppad!! wihoooo, vi kör över dom??? :D
kan lägga upp en bild på skorna, inte några specilla, men det är roligare men fler bildern, visst? 

nej nu ska jag inte skriva mer. Utan ta vara på den lediga dagen. Kramar från Linnea.
 


Kommentarer
Postat av: Humlan

Familjen äger!

2009-04-04 @ 11:46:25
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: kalle

dina fotbolls skor har samma färg som mina :)

2009-04-04 @ 16:17:33
Postat av: lovisa

jag har oxå nya shoes;)

2009-04-04 @ 18:40:30
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/
Postat av: saraa

tröjan är jättesnygg linnea!

2009-04-09 @ 16:10:10
URL: http://www.sarisni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0