påsklovsbus

godmorgon!

imorse när jag vaknade fick jag ett sms av matilda där det stod att jag skulle kolla i min brevlåda... ehm, jaha. Så jag klädde på mig och gick ut. I brevlådan låg det en ihoprullad tejpad lapp där det stod "Hej Linnea / anonym." Jag gick in med lappen och satte mig på min säng för att öppna den. och gissa vad som fanns där i ? Svar: En rosa klubba. Så den ligger kvar på min säng, och jag ska äta den när jag känner mig riktigt sugen.

Igårkväll var jag som du kanske har läst i förra inlägget, med lovisa & lovisa - och vi tog kort och såg på film.
Det var mysigt, för vi poppade popcorn och åt nachos med dipp. Och drack svag jordgubbssaft. hihi.

För en liten stund sedan bakade jag med Lova och Milla. Det blev chokladbollar. Det tar lite längre tid än vanligt att baka med två tjivandes småsyskon. Men nu ska jag smaka resultatet............... usch, det smaka kanel! Skojja, dom var jättegoda. Känns som en bra uppladdning inför träning.

Nu kom katten och hoppade upp i mitt knä, tror han blev sugen på chokladbollar, otur för han.

Sen så avslutar jag detta inlägg med en bild på lilla elsa som påskkärring

lilla tjockis♥

Ska se om jag hittar nån fler bild på lillan som har blivt över tre månader nu.

jo minnsann, nog gjorde jag det alltid.

linnea♥

Kommentarer
Postat av: Humlan

Sweet! ♥

2009-04-14 @ 22:47:19
Postat av: mattan_7

hello bäbis

2009-04-15 @ 17:06:55
Postat av: E L L E N

nej va söt :D

jag visste ju typ knappt att jag hade fått en kusin till :(

2009-04-16 @ 18:46:59
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0